אודות החברה שרותים מוצרים מתנפחים לפרסום גלריה דף הבית צור קשר

   חברה צעירה ודינמית הוקמה ע"י טל  ו אורן אבישר והחלה לפעול airship חברת

בתחום פרסום על ספינות אויר ממונעות (בלוני צפלין) הפועלות בשלט רחוק וספינות 

.אויר גדולות לאירועים חשובים ,כנסים ומרכזי קניות חתונות ,תערוכות וירידי קניות  ( גימיק יחודי)

החברה דוגלת במתן שרות מהיר ואיכותי ומפעילה ציוד מקצועי ואיכותי בלבד עם דגש

.על רמת בטיחות גבוהה מאוד,מגוון שרותי פרסום וקידום מכירות באירועים ופרטיים 

החברה פועלת בתחום פרסום אוירי באירועי ספורט,תחרויות במתחמים סגורים

לקבלת פרטים אודות השרותים הניתנים      052-2315086 

 ,ספינות אויר airship אתכם לאורך כל הדרך

החומר שבתוך הבלון :הליום

הליום הוא גז חסר צבע וריח, בעל קיבולת חום סגולי גבוהה מאוד שאינו מסוכן ל אדם, הוא היסוד הכי פחות פעיל מכל היסודות. בתנאי החדר ,אינו דליק ואינו רעיל

ספינות אוויר ובלונים מנופחים עם הליום בגלל שהוא קל מהאוויר (מטר מעוקב של הליום יכול להרים 1 קילוגרם). הליום מועדף על מימן בספינות אוויר למרות שהוא יותר יקר ופחות יעיל מכוחו של המימן (92.64%) מכיוון שהוא אינו דליק

מידע על ספינות אויר

ספינת אוויר היא כלי טיס ממונע קל מן האוויר בעל יכולת ניווט. בשונה מכלי טיס אחרים, הנסמכים על כוח העילוי, ספינת האוויר מתגברת על כוח המשיכה בזכות משקלה, הנמוך ממשקל האוויר הממלא אותו נפח (חוק ארכימדס). צפיפות המסה הנמוכה של ספינות האוויר נובעת מכך שהן ממולאות בגז קל מן האוויר. בימיה הראשונים של ספינת האוויר, עד שנות הארבעים של המאה העשרים, היה גז המילוי העיקרי מימן, שבזכות משקלו הנמוך ומחירו הזול נעשה בו שימוש בצרפת, גרמניה ובריטניה. המימן היה גז דליק ומסוכן, ומשום כך הוחלף מאוחר יותר בהליום. ספינות האוויר האמריקניות השתמשו בהליום מאז שנות העשרים. כיום אוסר החוק בארצות הברית על הובלת נוסעים בספינות אוויר ממולאות מימן, אף שבמספר ספינות נסיוניות עדיין נעשה בו שימוש.

בניגוד לכדורים פורחים שתנועתם בדרך כלל מכוונת על פי הרוח, ספינות האוויר מסוגלות לנווט את דרכן. בשני כלי הטיס ניתן לשלוט על התנועה האנכית.

 

מתחם מכבי ראשון לציון הפעלה בשלט רחוק באנרים מתחלפים פרסום בתנועה